Aktuelnosti

Pregleda: 242

Pedagozi iz TK o primjeni indexa inkluzivne nastave

21.5.2015.

U organizaciji Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona i OSCE misije u BiH, danas je u Tuzli održan posljednji u nizu od tri konsultativna sastanka s pedagozima iz 85 osnovnih škola s područja ovoga kantona.

Cilj sastanka je osnaživanje njihove uloge u radu na povećanju sudjelovanja nastavnika, roditelja, učenika i predstavnika relevantnih institucija i lokalnih zajednica u radu škola unapređenjem školskih razvojnih planova i kvaliteta obrazovanja u skladu s metodologijom Indeksa inkluzivnosti.

Savjetnica za obrazovanje Pedagoškog zavoda TK-a Ankica Grgić-Mišković kaže da je cilj okupiti sve pedagoge s područja TK-a da razmijene iskustva i dobre prakse u oblasti primjene Indeksa inkluzivne nastave koji je u primjeni od juna 2013. godine.

Navodi da je u martu ove godine završena edukacija u svim školama TK-a radi uvođenja metodologije Indeksa inkluzivnosti u razvojne planove škola.

-Aktivnosti u vezi s Indeksom inkluzivnosti trebali bi da vode timovi u školama, koji bi u svom sastavu trebali imati i nastavnike i predstavnike roditelja, učenika, lokalne zajednice, privrednika i institucija koje mogu biti od koristi - potcrtala je Grgić-Mišković.

Prema Indeksu, istakla je, orijentacija bi trebala biti u smjeru stvaranja socijalnog okruženja koje će biti prilagođeno svim učenicima.

Službenik za obrazovanje u OSCE-u Tuzla Nihad Mešić ističe da OSCE daje podršku Indeksu inkluzivnosti u cijeloj BiH te da je namjera da škole budu otvorene za svu djecu, bez obzira na to kakve su njihove potrebe i razlike.

Naglašava da se u ove aktivnosti trebaju da se uključe svi, od lokalne zajednice, do roditelja, nastavnika, školskih uprava, s akcentom na pedagoge.